Prevenció Leishmània

Promoció 87€ fins al 31 de maig

Leishmania Promocion Po8n8fbrl9gie0luvbqj190a18v94qak1vq40nmcfk, València Veterinaris

Protegeix la teva
mascota de la leishmaniosi

La leishmaniosi és una de les malalties més perilloses per la teva mascota i és transmesa per la picada de l’insecte flebòtom. Dona la deguda atenció perquè pot arribar a ser mortal per al teu animal de companyia. Entre l’abril i l’octubre arriba el període de més incidència d’aquesta malaltia, especialment a les zones mediterrànies. A València Veterinaris de Barcelona t’ajudem a protegir la teva mascota.

Aprofita la nostra campanya de prevenció en:

TEST LEISHMÀNIA

VACUNA

Com identificar la leishmaniosi

T’ajudem a prevenir i detectar a temps aquesta malaltia. Pots identificar aquesta malaltia a la teva mascota pel seu estat de malestar general que se sol manifestar en:

• Aprimament exagerat i trastorns de la gana
  • Caspa i caiguda del pèl
  • Sortida de sang pel nas
  • Mal alè
  • Set extrema
  • Vòmits i excessives necessitats d’orinar

Mesures preventives

A València Veterinaris disposem de molts mètodes de control i diferents protocols per prevenir les malalties causades pel contagi de paràsits en gossos. Els collars antiparasitaris, que s’han de canviar cada sis o vuit mesos, o la pipeta, que s’ha de posar mensualment, són algunes opcions. La vacuna o el xarop poden ser una altra mesura efectiva perquè la teva mascota tingui més defenses per combatre els paràsits en cas que arribin a infectar-la.

Recorda realitzar revisions periòdiques per evitar el contagi i detectar la malaltia a temps.

Contacta amb la nostra clínica veterinària de l'Eixample de Barcelona i t’assessorarem sobre quin mètode pot resultar més adequat per al teu animal de companyia.