Por als petards en mascotes

Ajuda la teva mascota a superar la seva por als petards

Por als petards en mascotes, València Veterinaris

No triguis! El tractament ha de començar almenys amb 20 dies d’antelació.​

La teva mascota s’espanta amb facilitat quan escolta petards i focs artificials? La revetlla de Sant Joan suposa un malson per al teu gos i gat? Anticipa’t per prevenir el pànic i l’estrès causats pels petats a la teva mascota.

A València Veterinaris de Barcelona t’oferim:

• Una visita d’assessorament.

• El tractament més adequat per a la teva mascota.

Per a preparar la visita, pots mesurar el nivell de por de la teva mascota amb aquest test:

Per què i com prevenir la por als sorolls i els petards en mascotes

És important posar remei a temps per evitar problemes majors en la salut de la teva mascota.

Aquesta por irracional a situacions de soroll intens pot convertir-se en una fòbia i causar serioses complicacions que podrien afectar la qualitat de vida del teu animal de companyia.

El pànic als sorolls pot tenir una implicació genètica, ja que hi ha races de gossos i gats de caràcter tímid que tenen més predisposició a presentar fòbies davant aquest tipus de situacions.

Es tracta d’una por que cada animal va adquirint progressivament i pot tenir el seu origen en una socialització primerenca deficient..

Vine a la nostra clínica veterinària de l'Eixample de Barcelona i t’ajudarem a aconseguir que el teu gos o gat redueixi les seves pors amb els sorolls i petards.