Prevenció Malalties vectorials

Protegeix la teva
mascota de les malalties vectorials

10% de descompte fins al 20 d'octubre

Adorable Little Dog Enjoying Walk In The Park 2500 Min 1 Pv3cfdmu542t6b6gdtxkerylj94mtl95jkl5lh7lv4, València Veterinaris

A València Veterinaris de Barcelona t’ajudem a protegir la teva mascota dels paràsits i les malalties vectorials.

TEST DE MALALTIES MÚLTIPLES AMB 10% DE DESCOMPTE:

• Leishmània
  • Ehrlíquia
  • Dirofilària
  • Anaplasma

Transmissió de malalties vectorials

Vivim en un país endèmic i aquest clima és ideal perquè actuïn puces, paparres i els mosquits, transmissors de malalties com la leishmània, la dirofilària, la ehrliquiosis i Anaplasmosi. Són malalties molt perilloses per a la teva mascota, que poden causar danys greus en la seva salut.

Les Malalties Vectorials són aquelles produïdes per una gran varietat d’agents infecciosos (bacteris, virus i paràsits) que es transmeten per mitjà d’insectes que actuen com a transmissors o com a part de el cicle vital de l’agent. Dona la deguda atenció al teu company i protegeix-lo amb el test de malalties múltiples que realitzem a la nostra clínica veterinària de l’Eixample de Barcelona.

Perro Kromfohrlander Campo Primerplano 2500 Web Min Pv3cfm3dumee2su60fl7j7tqvpyxqv6qkqgiwyv2b4, València Veterinaris

Per què prevenir les malalties parasitàries?

Els paràsits són transmissors de múltiples malalties tant a animals com a persones. Les més serioses són la Ehrlíchia, transmesa a través de les paparres, i la leishmaniosi, causada per la picada del mosquit flebòtom. En tots dos casos, els riscos per a la salut de la teva mascota poden ser irreversibles, ja que poden provocar danys fatals en el seu organisme que podrien acabar amb la seva vida. La prevenció és fonamental, especialment amb l’arribada de la calor ja que és quan la seva activitat s’intensifica. Realitzar un bon diagnòstic precoç també és clau per protegir al teu pelut.

Quines mesures preventives existeixen?

Comptem amb molts mètodes de control i diferents protocols per prevenir les malalties causades pel contagi de paràsits. Els collars antiparasitaris o la pipeta són algunes opcions.

Les aplicacions orals com pastilles o xarops i les vacunes poden ser altres mesures efectives perquè la teva mascota tingui més defenses per combatre els paràsits en cas que arribin a infectar-la. Recorda realitzar revisions periòdiques per evitar-te ensurts i imprevistos.

No posis en risc la salut de la teva mascota i assegura't de prevenir les malalties causades per paràsits a València Veterinaris de Barcelona.