Consells d’estiu

Planifica les vacances amb la teva mascota!

L´arribada de la calor suposa alguns trastorns per als animals de companyia. Les temperatures elevades aviven l’acció dels paràsits i cal prendre mesures per protegir el teu company sense assumir riscos. Encara més, si et proposes viatjar amb la teva mascota.

Consells d’estiu, València Veterinaris

Al nostre centre veterinari del carrer València de Barcelona t’ajudem a posar-ho tot a punt perquè puguis gaudir d’unes vacances tranquil·les amb la teva mascota. Quan es tracta de la salut, no assumeixis riscos.

Tingues a punt aquests productes i serveis per viatjar amb la teva mascota aquest estiu

Antiparasits

• Collar
  • Pipetes
  • Pastilles paràsits interns

Identificació

• Placa
  • Microxip
  • Passaport

Vacunes

• Ràbia
  • Tetravalent
  • Leishmània canina
  • Trivalent felina
  • Leucèmia felina

Tot a punt per l'estiu amb la teva mascota

Viatjar amb la teva mascota requereix alguns preparatius abans de posar-se en marxa. Vagis on vagis porta amb tu la cartilla de vacunació del teu fidel amic amb la vacuna de la ràbia al dia, ja que en altres comunitats autònomes és obligatòria. La vacuna de la tos de les gosseres també aconsella si has de deixar el teu gos en una residència, ja que és altament contagiosa i és molt comú trobar brots en refugis, residències canines i protectores d’animals, on conviuen molts d’ells en un mateix espai . La identificació de la teva mascota amb microxip també és necessària, has de posar-ho en un cadell. A més, és un aspecte encara més important en vacances perquè és quan se solen donar més casos de pèrdua o robatori. I si el seu destí està fora d’Espanya porta el passaport de la teva mascota ja que és obligatori.

Consells d’estiu, València Veterinaris

La prevenció és clau també a l'estiu

Als mesos de calor aguaiten molts dels insectes que transmeten malalties parasitàries. Pensa amb antelació a protegir la teva mascota dels paràsits per prevenir-ho de puces, mosquits i paparres, i d’infeccions tan serioses com la leishmaniosi, la dilofilariosi o l’ehrlíquia.

Protegeix la teva mascota de la calor

Saps que l’excessiva calor pot fer passar una mala estona al teu animal? Fes que sempre estigui hidratat i mulla’l freqüentment sobre el cap i el tronc per refrescar-lo. Tampoc feu activitats físiques a l’exterior quan les temperatures són massa elevades i procura que mengi a les hores menys càlides. Així evitaràs que tingui un possible cop de calor que li podria ocasionar problemes de salut.

A València Veterinaris de Barcelona t'ajudem a preparar les vacances amb la teva mascota, perquè siguin tranquil·les i sense riscos.

Bon estiu!